طراحی و روان سنجی ابزار سنجش برای استفاده از قابلیت های نوآوری دانشگاه های علوم پزشکی با رویکرد مدل مکعبی

مدیر روابط عمومی دانشگاه، رسانه ای شدن علم را موجب پختگی آن و معرفی الگوها و نمونه های برتر خواند و گفت: معرفی الگوها و نمونه های موفق می تواند ریسک رسیدن به هدف را کاهش و سرعت، دقت و کیفیت را افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، رسانه ای شدن علم را می توان فرایند توجه فزاینده رسانه ها به علم و مشروعیت بخشی به علم با استفاده از ارتباط عمومی تعریف کرد. سیاست گذاران دریافته اند برای بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جوامع خود ناچار به عمومی سازی علم هستند و برای بسط و گسترش علم در جامعه بهترین، کارآمدترین و در دسترس ترین ابزار را رسانه دانسته اند. از این رو روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به موضوع پایان نامه دوره Phd دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه با عنوان “Design and Psychometrics of the Assessment Instrument for Innovation Capabilities of Medical Sciences Universities Using the Cube Model Approach”  یا "طراحی و روان سنجی ابزار سنجش برای استفاده از قابلیت های نوآوری دانشگاه های علوم پزشکی با رویکرد مدل مکعبی" پرداخت.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب